27/7/2022
Η διαστρέβλωση της ιστορικής πραγματικότητας έχει επιταχυνθεί δραματικά και πρωταγωνιστικό ρόλο, εκτός των πολιτικών, διαδραματίζει και ο οικουμενικός πατριάρχης Βαρθολομαίος που θα έπρεπε, κανονικά, να προστατεύει την Μακεδονία μας.
Για λόγους «ευαισθησίας», ο κλεφτοσκοπιανός προκαθήμενος μας επιτρέπει να αποκαλούμε τη Νατοϊκή ψευδοεκκλησία του «Αρχιεπισκοπή Αχρίδος», αυτοί όμως δηλώνει θα την αποκαλούν με το όνομά μας, δηλαδή «Μακεδονική»!!Όσο και να μπουκώνει τις ομιλίες του ο Βαρθολομαίος με φούμαρα περί ενότητος και αγάπης, η αλήθεια είναι μία: οι Νατοϊκές ψευδοεκκλησίες που στήνει με τους αμερικανούς, μη σεβόμενοι την ιστορική αλήθεια, φέρνουν μίσος και διαίρεση στους Ορθόδοξους λαούς και όχι βέβαια την ειρήνη του Χριστού. Δυστυχώς τα κίνητρά τους είναι ακριβώς αυτά, όμοια με του διαβόλου, να διαιρούν και να βασιλεύουν.
Με την Νατοϊκή ψευδοεκκλησία των Σκοπίων, όπως ήταν αναμενόμενο, ακολουθείται η ίδια ακριβώς συνταγή με την ονομασία των Σκοπίων από τους πολιτικούς. Οι Σκοπιανοί την μάθανε και τώρα μας την λένε οι ίδιοι.. Αφού σου λέει «έπιασε» μ’ αυτούς την πρώτη φορά, τώρα απέκτησε κύρος, έγινε κάτι σαν «θέσφατο». Μας λέει λοιπόν ο Σκοπιανός ότι στις διμερείς μας σχέσεις μπορούμε να τους απευθυνόμαστε ως Αχρίδος, διότι έτσι τους αναγνώρισε ο Βαρθολομαίος (τον βγάζει και λάδι) αλλά με όλους τους άλλους θα χρησιμοποιούν την δική μας ονομασία -Μακεδονική- … μέχρι να μας πάρουν και τα σώβρακα.
Το χειρότερο όμως όλων αδέλφια, αυτό που σου σφίγγει το στομάχι, είναι ότι χρησιμοποιούν εκκλησιαστικό λόγο και επικαλούνται την εν Χριστώ αγάπη, καλώντας μας ΝΑ ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!!
Είδαμε κάτι παρόμοιο να συμβαίνει στο πρώτο συλλείτουργο με κλεφτοσκοπιανούς στην Θεσσαλονίκη. Και το βλέπουμε και στις αγαπολογίστικες ομιλίες του Βαρθολομαίου. Σα να απευθύνεται σε αμοιβάδες. Μας καλεί να προδώσουμε την Πατρίδα μας, δήθεν για να μην προδώσουμε την Πίστη μας. Να είμαστε καλοί χριστιανούληδες αλλά άθλιοι Έλληνες. Να απεμπολήσουμε την αλήθεια μας, την ταυτότητά μας, την ιστορία μας, τους προγόνους μας για την ιμπεριαλιστική νατοϊκή ψευδοεκκλησία.
Είναι τρομερό. Να χρησιμοποιείται η Πίστη μας ως εργαλείο πολιτικών σκοπιμοτήτων και μάλιστα με τέτοιον τρόπο που μας φέρνει σε σύγκρουση με τους εαυτούς μας. Δεν είναι μόνο εθνικό το θέμα. Δεν πρέπει να τους επιτρέπουμε να χρησιμοποιούν την Εκκλησία του Χριστού με αυτόν τον ύπουλο τρόπο. Που διχάζει την εθνική μας συνείδηση, που διχάζει την ψυχή μας, την ταυτότητά μας, που μας αφήνει μισούς ανθρώπους.
Λέει ο Σκοπιανός:
Εάν και οι δύο πλευρές δείξουν ότι ενεργούν με εν Χριστώ αγάπη, θα επιτευχθεί εύκολα συμφωνία μεταξύ των Ελληνόφωνων Εκκλησιών και της δικής μας, της “Μακεδονικής” Εκκλησίας».
Και όταν μιλάει για «δύο πλευρές» εννοεί φυσικά μόνο εμάς τους Έλληνες εφόσον ξεκαθαρίζει ότι για αυτούς είναι αδύνατον να μην λέγονται «Μακεδόνες».
Εφόσον είμαστε οι κληρονόμοι της περίφημης Αρχιεπισκοπής Αχρίδος, το να μας προσφωνούν με αυτό το όνομα από την πλευρά τους δεν είναι πρόβλημα για εμάς. Είμαι όμως πεπεισμένος ότι οι αδελφοί αρχιερείς και γενικά ο πιστός λαός του Ελληνόφωνου Ορθόδοξου κόσμου θα καταλάβουν ότι δεν μπορούμε να ονομαζόμαστε τίποτε άλλο εκτός από “Μακεδόνες”, δηλαδή για εμάς η Εκκλησία μας είναι τόσο “Μακεδονική” όσο και Αχρίδος.
Που καταντήσαμε να μιλάει ο κλεφτοσκοπιανός για «κληρονομιά» και να μας λέει ότι δεν μπορεί να μην λέγεται «Μακεδόνας»!! Μια ζωή προδομένοι μέχρι το κόκκαλο.
Ως πότε αδέλφια;
Σημείωση: Στην μετάφραση του orthodoxianewsagency λέει σε κάποιο σημείο ότι ο Σκοπιανός προκαθήμενος ρωτήθηκε για τον «Τόμο αυτοκεφαλίας».
Απαντώντας σε ερώτηση για το πότε αναμένεται να λάβει Τόμο αυτοκεφαλίας, ο Αρχιεπίσκοπος Αχρίδος κ. Στέφανος κάνει αναφορά στο ιστορικό συλλείτουργο που τελέστηκε με τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο στο Φανάρι για την εορτή της Πεντηκοστής και εκφράζει την αισιοδοξία ότι αυτό θα γίνει στο άμεσο μέλλον.
Αυτό όμως που λέει στο αρχικό κείμενο είναι ότι τον ρωτάει πότε περιμένει τον «τόμο» και τί πρέπει να γράφει, τί είδους έγγραφο είναι. Και λέει λίγο πιο κάτω, αμέσως μετά το συλλείτουργο στο Φανάρι για την εορτή της Πεντηκοστής, ότι δεν ξέρει πότε θα μπορούσανε να αναμένουνε επίσημο έγγραφο για την εγγραφή τους στα δίπτυχα των αυτοκεφάλων Εκκλησιών. Πιστεύει ότι θα γίνει στο άμεσο μέλλον. Σε αυτόν τον «τόμο» αναφέρεται με ό,τι σημαίνει αυτό. Για αυτοκεφαλία μιλάει στην αρχή ο Σκοπιανός, ότι η Σύνοδος της Σερβικής Εκκλησίας τους αναγνώρισε αυτοκεφαλία.
Πηγές: ΑΚΤΙΝΕΣ, Orthodox Christianity, tasthyras
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου