Ο Δένδιας πήγε Αλβανία: Τι δεν συζήτησε και τι επανέλαβε με μανία


23/5/2022

Ο υπουργός εξωτερικών Νίκος Δένδιας πήγε Αλβανία και συναντήθηκε με την υπουργό εξωτερικών Όλτα Χάκα, με τον πρωθυπουργό Έντι Ράμα και με τον αρχιεπίσκοπο Τιράνων, Δυρραχίου και πάσης Αλβανίας Αναστάσιο. Τι δεν συζήτησε ο Δένδιας με όλους αυτούς; Και τι επανέλαβε με την γνωστή μανία του; 

Ας δούμε πρωτίστως μερικά από αυτά που είπε για τις συναντήσεις του, όπως αναφέρονται στο κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο: 

Το μήνυμα είναι να εργαστούμε για να μην επιτρέψουμε σε αναθεωρητικές δυνάμεις να προσπαθήσουν να αποσταθεροποιήσουν την ευρύτερη περιοχή. Συνεννοηθήκαμε (δήλωσε καταχαρούμενος ο Δένδιας) ότι θα επιταχύνουμε για να ολοκληρώσουμε το τεχνικό κομμάτι, ώστε να μπορέσουμε να καταθέσουμε το συνυποσχετικό στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης. 

Δηλαδή, η κυβέρνηση διά στόματος Δένδια επιμένει μετά μανίας για την παραπομπή του ζητήματος της οριοθέτηση της ΑΟΖ και της υφαλοκρηπίδας στη Χάγη. 

Δεν την ενδιαφέρει η γνώμη του ελληνικού λαού, γιατί αν την ενδιέφερε, για ένα τόσο σημαντικό θέμα θα ρωτούσε άμεσα τον λαό μέσω δημοψηφίσματος. 

Δεν συζήτησε ο Δένδιας στην Αλβανία το μεγάλο εθνικό πρόβλημα της δολοφονίας του Κωνσταντίνου Κατσίφα, μία δολοφονία που οι αλβανικές αρχές προσπαθούν να την εξαφανίσουν! Και με την βοήθεια της προηγούμενης και της τωρινής ελληνικής κυβέρνησης, οι Αλβανοί πετυχαίνουν τον στόχο τους. 

Ο Δένδιας στην Αλβανία επανέλαβε με κατηγορηματικό τρόπο ότι η Ελλάδα "στηρίζει την έναρξη των ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την Αλβανία και την Βόρεια Μακεδονία". 

Και όταν συναντήθηκε με τον Αναστάσιο, ο τελευταίος που θα έπρεπε να βάλει τον Δένδια στην θέση του, τίποτα δεν έπραξε και δεν είπε, απλά δέχεται να αποκαλούνται τα Σκόπια ως "Βόρεια Μακεδονία". Ντροπή χωρίς τέλος, βιώνει το ελληνικό έθνος, με τους κατέχοντες εξουσία να θάβουν την δολοφονία του Κωνσταντίνου Κατσίφα και την ιστορία της Μακεδονίας, προκειμένου να οδηγήσουν την Ελλάδα σε νέα ήττα, αυτή τη φορά μέσω Χάγης. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου