24/5/2022
Η υπουργός εξωτερικών της Αλβανίας Όλτα Τσάσκα κατά την χθεσινή της συνάντηση με τον δικό μας υπουργό Νίκο Δένδια δεν παρέλειψε να του μιλήσει
για τους "Τσάμηδες" και τα δικαιώματά τους στην Ελλάδα!!!
Κατά το σύνηθες πια, η χώρα μας διά στόματος Δένδια, μαντέψτε πώς αντέδρασε!...Δεν αντέδρασε! Απλά, ο υπουργός έκανε αυστηρή σύσταση ότι η Ελλάδα δεν αποδέχεται το θέμα της ύπαρξης των "Τσάμηδων" και στην συνέχεια, κανονικότατα, συζήτησαν για το θέμα υφαλοκρηπίδας/ΑΟΖ που θα πάει στην Χάγη!
Λες και η Χάγη θα λύσει τα εθνικά μας προβλήματα! Λες και η Αλβανία που μας είδε να αναγνωρίζουμε τα Σκόπια ως "Βόρεια Μακεδονία", θα φοβηθεί από την φράση του Δένδια, αν συνεχίσετε να μιλάτε για "Τσάμηδες" θα δυσκολέψουμε την ένταξή σας στην Ευρωπαϊκή Ένωση...
Τελικά, η εξουσία συνεχίζει να πιστεύει ότι ο λαός υποφέρει από έντονο σύνδρομο στέρησης εθνικής λογικής! Αλίμονο μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου