21/5/2022
Αυτή η κυβέρνηση θέλει να ασκεί και σεξουαλικό έλεγχο! Όποιος κάνει πολύ σεξ, δεν θα δίνει αίμα!...
Η κυβέρνηση της Αυστρίας, διά στόματος υπουργού υγείας Rauch (ανήκει στους Πράσινους) και της γραμματέως του κράτους Plakolm (ανήκει στο κόμμα OVP), ανακοίνωσαν ότι:
Όποιος μέσα σε τρεις μήνες έχει σεξουαλικές επαφές με περισσότερους από 3 ανθρώπους, απαγορεύεται για 3 μήνες να δίνει αίμα! Αυτό ισχύει για όλους τους συμμετέχοντες στην σεξουαλική πράξη!
Τώρα, και σεξουαλικός έλεγχος, τονίζει το άρθρο της σελίδας report24.news.
Θα πηγαίνει κάποιος να δώσει αίμα, και θα τον ρωτούν με πόσους κοιμήθηκε... Είναι να ντρέπεται ο άνθρωπος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου