Αθηναία προς Μπακογιάννη: Όταν γίνεσαι βοηθός του γύφτου!...


 16/8/2021

Όταν γίνεσαι βοηθός του γύφτου! Η Αθηναία διαμαρτύρεται για τις πράξεις του δημάρχου της πρωτεύουσας Μπακογιάννη. Ποιος από τους δυο έχει δίκιο;

Ανάρτηση στο facebook από Manuela Mathioudaki 

Ο δήμαρχος της Αθήνας εγκατέστησε 3.000 νέους κάδους ανακύκλωσης.

Χρόνια τώρα εγώ κάθομαι και ξεχωρίζω: εδώ τα χαρτιά, εκεί τα γυάλινα, παραπέρα τα πλαστικά, παρακεί τα τσίγκινα.
Χρόνια τώρα βλέπω τους γύφτους να περνάνε με το ντατσούν τους και να μαζεύουν τον κόπο μου.
Οι γύφτοι -οι οποίοι μπήκαν και στο σπίτι μου και με κλέψανε, μέρα Πέμπτη όταν γίνεται Λαϊκή, όπως το συνηθίζουν, ζουν από την ανακύκλωση των μπλε κάδων.
Συμμετείχα στην ανακύκλωση για το καλό του Περιβάλλοντος και για να έχει έσοδα ο Δήμος.
Όχι για να τα κονομάνε οι γύφτοι.
Τέλος η ανακύκλωση από μένα αφού ο Δήμος δεν μπορεί να κάνει σωστά την δουλειά του
(Ναι είμαι ρατσίστρια. Και πολύ μάλιστα αφού προ ημερών βρέθηκα και στην περιοχή της Ομόνοιας και έχω πολλά να πω).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου