Εθελοντής Μανώλης Μπλέτας: Πήγα για να βοηθήσω την Ελλάδα μου να μην καεί!


 11/8/2021

Εύγε Μανώλη Μπλέτα! Με τον λόγο σου αποδεικνύεις στην πράξη ότι υπάρχουν Έλληνες που θέτουν την Ελλάδα πάνω από το εγώ τους! 

"Δεν φοβήθηκα για την σωματική μου ακεραιότητα, φοβήθηκα μόνο για τη χώρα μου. Πιστεύω πως είναι καθήκον και υποχρέωσή μας ως άνθρωποι να βοηθάμε. Με αυτό το συναίσθημα πήγα, για να βοηθήσω την Ελλάδα μου να μην καεί. Είμαστε εθελοντές, δεν υπάρχει κάποιοι οικονομικό όφελος απ΄ όλο αυτό. Το κάνουμε ξεκάθαρα για τον τόπο μας". 

Ο Μανώλης, πρώην μοντέλο και τώρα μάγειρας, υπηρέτησε στις ειδικές δυνάμεις, και γι΄ αυτόν δεν υπάρχει τίποτα πιο πάνω από την πατρίδα. Μπορεί να κινδύνεψε στις μάχες που έδωσε μαζί με άλλους εθελοντές πυροσβέστες για την κατάσβεση της πύρινης λαίλαπας, αλλά δεν φοβήθηκε, γιατί ο σκοπός ήταν ιερός, "να μην καεί η Ελλάδα μου"! (Πηγή: espressonews.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου