Michael Granata: Η ανατριχιαστική επιστολή που άφησε πριν πεθάνει από το εμβόλιο

Michael Granata/Εικόνα: American Thinker
17/11/2021

Οι γιατροί παρακολουθούν γοητευμένοι τις παρενέργειες του εμβολίου στον οργανισμό μου. Βαδίζω στον θάνατο... 

Δεν υπάρχουν επίσημες αναφορές για τις παρενέργειες των εμβολίων, δεν γνωστοποιούνται ακριβή δεδομένα για την πανδημία και τους ασθενείς. Αυτή είναι η πραγματικότητα, δεν δίνονται εξηγήσεις για τα εμβόλια, παρά μόνο οι πληροφορίες που εξυπηρετούν τον εμβολιασμό, ώστε αυτός να γίνεται ανεμπόδιστα. Ωστόσο, υπάρχουν και οι άνθρωποι που δεν συμφωνούν με τα εμβόλια, και εναντίον τους εξαπολύονται απίστευτες βρισιές, αποκλείονται από πολλά πράγματα στην καθημερινότητά τους, ενώ δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα κανένας δημόσιος διάλογος για τα εμβόλια. Ακούγεται μόνο η μία πλευρά, ενώ λοιδορούνται οι αποκαλούμενοι αντιεμβολιαστές. 

Σε ένα συγκλονιστικό γράμμα που δημοσιεύτηκε στο American Thinker, ο Michael Anthony Granata, εξηγεί γιατί έκανε το εμβόλιο, αλλά το εξηγεί πια... μέσα από τον τάφο του! 

Πριν ακόμα εμβολιαστεί, άρχισε να καταγράφει όσα βίωνε. Αποσπάσματα από το γράμμα του:

"Μετά από μεγάλη πίεση από τον γιατρό μου, αποφάσισα να εμβολιαστώ. Στις 17 Αυγούστου έκανα το εμβόλιο της Moderna. Τρεις μέρες αργότερα άρχισα να αισθάνομαι άρρωστος. Κάθε μέρα, η κατάσταση μου επιδεινωνόταν, και δεν συνήλθα ποτέ. 

Σε πολλά όργανα του σώματός μου αναπτύχθηκαν φλεγμονές και ο οργανισμός μου κατέρρεε, χωρίς να μπορούν οι γιατροί να κάνουν κάτι για να με βοηθήσουν. 

Δεν είχα πια μυς, θαρρείς και αυτοί διαλύθηκαν! Ήμουν για πολλές εβδομάδες στην εντατική, όπου με τρυπούσαν μέχρι και  24 φορές την ημέρα, ενώ ταυτόχρονα μού είχαν βάλει 6 ή 7 ορούς (καθημερινά). 

Ήταν ένα μόνιμο μαρτύριο, και δεν έχω λέξεις για να το περιγράψω! Δεν μου συμπεριφέρονταν οι γιατροί ως άνθρωπο, αλλά ως ανθρώπινο πειραματόζωο, παρακολουθώντας τις επιπτώσεις του εμβολίου στον οργανισμό μου. Και χαίρονταν και γοητεύονταν παρακολουθώντας με, καθώς βάδιζα προοδευτικά στον θάνατο. 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, ρωτήστε την γυναίκα μου. 

Πόσο θα ήθελα να μην έχω κάνει το εμβόλιο! Αν δεν έχετε εμβολιαστεί, μην το κάνετε, εκτός κι αν είστε έτοιμοι να υποφέρετε και να πεθάνετε". 

Μένει να φανεί, αν αυτό το τόσο θλιβερό γεγονός θα δημοσιευθεί και θα απασχολήσει την κοινή γνώμη. Τα ΜΜΕ πιθανότατα θα αγνοήσουν το γράμμα του Michael, γιατί αυτό δεν εναρμονίζεται με την κυβερνητική πολιτική. Αλλά και στην απίθανη περίπτωση, αυτό το γράμμα να τύχει δημοσιότητας, θα χαρακτηριστεί ως σπάνια περίπτωση ο θάνατος αυτού του ανθρώπου, οι παρενέργειες ως σπάνιες κι αυτές και κατά συνέπεια η κοινή γνώμη δεν θα πρέπει να ανησυχήσει. 

Και όμως ο πρόωρος και άδικος θάνατος του Michael Anthony Granata θα έπρεπε να μας απασχολήσει και να μας προβληματίσει όλους. (Πηγή:freiewelt.net)

Προφανώς, ο Michael άρχισε να γράφει αυτό το γράμμα πριν καταρρεύσει ολοκληρωτικά ο οργανισμός του και η γυναίκα του, με δική του επιθυμία, το δημοσιοποίησε μετά τον θάνατό του. Δυστυχώς όμως κυβερνήσεις και ΜΜΕ έχουν ήδη περιθωριοποιήσει τα μηνύματα του Michael. Δεν βολεύουν αυτά το σύστημα και το χρήμα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου