Δημήτρης Σιαμάτρας: Μετά το εμβόλιο πέθανε ξαφνικά ο γιος μου Μιχαήλ και όχι από κορωνα-ιό!


 24/1/2022

 Ο δύστυχος πατέρας βρήκε τον γιο του Μιχαήλ Σιαμάτρα νεκρό, στο μπάνιο του σπιτιού του στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης. 

Ήταν 15 Ιανουαρίου. Ο πατέρας, ο Δημήτρης, δεν μπορούσε να πιστέψει ότι η συμφορά χτύπησε τόσο ξαφνικά το σπιτικό του. Ο γιος του νεκρός.

Μίλησε για τον θάνατο του παιδιού του, που ήταν υγιέστατο πριν και νοσηλευτής στο 424 στην Θεσσαλονίκη, και τόνισε ότι φταίει το εμβόλιο Pfizer. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μίλησε, γιατί βέβαια τα συστημικά ΜΜΕ δεν ασχολούνται με αυτούς τους θανάτους.

«Κάποιοι λένε ότι ο γιος μου πέθανε από κορωνοϊό. Εδώ έχω το πιστοποιητικό θανάτου που λέει ότι έπαθε έμφραγμα μυοκαρδίου. Δηλώνω υπεύθυνα με το χέρι στο Ευαγγέλιο ότι ο γιος μου από τις 20 Αυγούστου που έκανε την πρώτη δόση της Pfizer συνέχεια ήταν με προβλήματα υγείας, μέχρι που τον έθαψα γαμπρό και δεν δέχομαι να λένε ότι ο γιος μου αποβίωσε από κορωνοϊό. Παρακαλώ όλους να πάψουν να λένε ψευδείς ειδήσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου