24/5/2022
Μπορεί σήμερα ο Αμερικανός πρόεδρος Μπάιντεν να κατηγορεί τον Ρώσο πρόεδρο Πούτιν ως έναν άνθρωπο που σκοτώνει ψυχρά, ωστόσο η χώρα του,
επίσης, σκοτώνει ψυχρά ανθρώπους και, βεβαίως, δεν έχει ποτέ τιμωρηθεί. Χιλιάδες άνθρωποι σκοτώθηκαν από αμερικανικές βόμβες και στην Βαλκανική Χερσόνησο, και στο Ιράκ. Ποιο ήταν το δολοφονικό χτύπημα της Αμερικής στο Ιράκ;Το 1991, ο Τζορτζ Μπους είχε βομβαρδίσει έναν δρόμο στο Ιράκ, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 25.000 άνθρωποι, τα πτώματα των οποίων κείτονταν σε 80 χιλιόμετρα κυκλοφορίας.
Την εντολή για την διάπραξη αυτής της δολοφονικής επιχείρησης είχε δώσει ο τότε Αμερικανός πρόεδρος την νύχτα της 26ης προς την 27η Φεβρουαρίου του 1991. Μετά από κατάπαυση του πυρός κι ενώ οι Ιρακινοί στρατιώτες οπισθοχωρούσαν, ο Μπους διέταξε την σφαγή των Ιρακινών στρατιωτών, καθότι ήταν βέβαιος πως δεν θα χρειαζόταν ποτέ να λογοδοτήσει γι΄ αυτό το έγκλημα.
Και όντως, ούτε αυτός ούτε άλλος Αμερικανός πρόεδρος λογοδότησε ποτέ για εγκλήματα πολέμου. Μόνο οι άλλοι είναι οι κακοί. Και ποιοι είναι οι κακοί; Όσοι δεν αφήνουν τους Αμερικανούς να τους εκμεταλλευτούν κατά την βούλησή τους.
Πάντως εμείς, τα τελευταία χρόνια, και με την προηγούμενη και με την τωρινή κυβέρνηση, τα πάμε μια χαρά με την Αμερική. Αφού κάνουμε πάντα ό,τι θέλει ο κάθε πρόεδρος της...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου