Η Μακεδονία αξίζει λιγότερο από την Ουκρανία; Αυτή είναι η εύλογη απορία που γεννιέται στο μυαλό του Έλληνα, καθώς ακούει τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο να μιλά και να καταδικάζει τον Πατριάρχη της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας Κύριλλο.
Στην χθεσινοβραδινή του συνέντευξη στο κρατικό κανάλι δήλωσε μεταξύ άλλων ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές και πολλά προβλήματα με τον Ρώσο Πατριάρχη. Αυτές οι διαφορές μάλιστα μπορούν να αναχθούν και σε αιώνες.
Σύμφωνα με τον κ. Βαρθολομαίο, ο Κύριλλος έπρεπε να καταδικάσει τον Πούτιν εξαιτίας του πολέμου με την Ουκρανία. Ακόμα παραπέρα, έπρεπε να θυσιάσει και τον ίδιο του τον εαυτό, προκειμένου να αγωνιστεί για την αποφυγή αυτού του πολέμου.
Κατά τα λεγόμενα του κ. Βαρθολομαίου, ο Κύριλλος έπρεπε να δεχθεί, όχι μόνο να χάσει τον θρόνο του, αλλά και να μπει στην φυλακή, αν αυτό αποφάσιζε ο Ρώσος πρόεδρος Πούτιν.
Ο ίδιος όμως ο κ. Βαρθολομαίος, κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων του Τσίπρα και μέχρι και την υπογραφή της ψευδοσυμφωνίας των Πρεσπών, όχι μόνο δεν τον καταδίκασε, αντίθετα, τον συνεχάρη, τον υποδέχθηκε στον δικό του θρόνο με χειραψίες, αγκαλιές και δείπνα.
Το ίδιο πράττει και με τον διάδοχό του Μητσοτάκη.
Σαν να μην υπάρχει η προδομένη Μακεδονία, σαν να ήταν πάντα τα Σκόπια "Βόρεια Μακεδονία" με "Μακεδόνες που μιλούν μακεδονικά".
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης που δεν θυσίασε ΤΙΠΟΤΑ για το έθνος των Ελλήνων, που δεν εγκατέλειψε την καρέκλα του για την Μακεδονία, που δεν έστειλε στο ανάθεμα εκείνους της εξουσίας που σφάγιασαν την Ελληνική Ιστορία και το μέλλον του Ελληνισμού, αυτός ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, δίνει μεγαλύτερη αξία στην Ουκρανία και απαιτεί θυσίες από τον Κύριλλο, χωρίς να ερυθριάζει όταν στέκεται μπροστά στον καθρέφτη του θρόνου του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου