Πότε επιτέλους θα ξεφορτωθούμε τον πελάτη που κουβαλάμε μέσα μας και θα μεταμορφωθούμε ξανά σε Έλληνες;

 

16/5/2022        

Ο Μητσοτάκης είναι στην Αμερική για συνάντηση σημαντική με τον προεδροπαππού Μπάιντεν, μια συνάντηση που θα χώσει πιο βαθιά

τις ρίζες των αποικιών στην ελληνική επικράτεια, χωρίς ωστόσο να επιβαρυνθεί από όλο αυτό το «πάντρεμα» η θέση της Τουρκίας. Μια Τουρκία που, πατώντας σε πολλές βάρκες ταυτόχρονα, καταφέρνει τελικά να βγαίνει κερδισμένη. Να, η Τουρκία δεν θέλει την Φινλανδία στο ΝΑΤΟ, το φωνάζει και κανείς δεν την μαλώνει! Ενώ η Ελλάδα άφησε τα Σκόπια να μπουν ως «Βόρεια Μακεδονία» στο ΝΑΤΟ, για να προάγει μια σταθερότητα στα Βαλκάνια, η οποία σταθερότητα βρίσκεται σε σοβαρό κίνδυνο, αφού οι σύγχρονες μεγάλες δυνάμεις δεν θέλουν την ειρήνη στα Βαλκάνια. Εξάλλου, τα θεμέλια της ειρήνης βομβαρδίζονται ήδη, δεν το έχουμε πια συνειδητοποιήσει αυτό;

Ο Τσίπρας βγήκε πρώτος στις εσωκομματικές εκλογές, με μοναδικό αντίπαλο τον εαυτό του, και υποσχέθηκε ότι θα φέρει την ελπίδα στον ελληνικό λαό. Μα επειδή τον μάθαμε καλά, ξέρουμε ότι η ελπίδα θα είναι πασπαλισμένη με όχι που θα γίνονται ναι και με συμφωνίες τύπου Πρεσπών που θα δίνουν φτερά σε εξελίξεις εις βάρος της πατρίδας. Αλλά, σιγά, ποιος νοιάζεται για την πατρίδα; Εδώ, ο Γκλέτσος, ο πρώην δήμαρχος Στυλίδας, που θα έσκιζε τα ρούχα του και θα εγκατέλειπε την θέση του για να υπερασπιστεί την Μακεδονία, προχθές στην Άρτα φώναζε του Τσίπρα γεια σου, γεια σου, αυριανέ πρωθυπουργέ!...

Εν τω μεταξύ, το ένα φονικό μετά το άλλο ταράσσει την ελληνική κοινωνία, και ο τρόπος που προβάλλονται τα στυγερά εγκλήματα από τα ΜΜΕ είναι γεμάτος με φρικιαστικές λεπτομέρειες που στόχο δεν έχουν την ενημέρωση των Ελλήνων, ώστε να αποφεύγονται οι άθλιες και κτηνώδικες συμπεριφορές, αλλά, αντίθετα, στόχο έχουν εκείνη την προβολή που θα αυξήσει την τηλεθέαση/ακρόαση/ανάγνωση. Και ας πάει στο διάβολο η υγεία της κοινωνίας. Η μάζα έχει σημασία, γιατί στην ανεγκέφαλη μάζα βρίσκονται οι πελάτες.

Διότι, πελάτες έχουμε καταντήσει οι Έλληνες στην πατρίδα μας. Οι πιο πολλοί έχουμε στρέψει την πλάτη μας στις γνώσεις, και έχουμε βυθιστεί στα μαύρα σκοτάδια του επιπόλαιου φωτός της ψευτοκουλτουριάρικης καθημερινότητάς μας. Μια καθημερινότητα που εξαφανίζει ακόμα και αυτήν την πανάρχαια μοναδική γλώσσα μας. Τώρα πια μιλούμε αγγλο-ελληνικά, χώρια που έχουμε εξαφανίσει ακόμα και το ερωτηματικό από τον γραπτό λόγο μας! Το αγγλικό σύμβολο ? νικά το όμορφο ελληνικό ;

Άραγε, έχουμε ακόμα χρόνο, δυνατότητες και ικανότητες, να διώξουμε το πελατειακό από μέσα μας, και να μεταμορφωθούμε ξανά σε Έλληνες; Σε κάθε περίπτωση, ο δρόμος της σωτηρίας μας μπορεί να ξεκινήσει μόνο μέσα από τον ίδιο μας τον εαυτό! Ας βαρεθούμε επιτέλους τον κακό εαυτό μας και ας εξαφανίσουμε τον πελάτη που κουβαλάμε μαζί μας, από την χαραυγή μέχρι το επόμενο ξημέρωμα!... Και τότε θα αλλάξει ο κόσμος μας, και η πατρίδα μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου