Άγρια επεισόδια εκτυλίχθηκαν μεταξύ αλλοδαπών, όπως κατήγγειλε ο δήμαρχος
Πάφου, Φαίδωνας Φαίδωνος, σχολιάζοντας τα γεγονότα και σε ανάρτησή του σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αλλοδαποί πιάστηκαν στα χέρια, λίγες ημέρες πριν (20/5), ο καυγάς πήρε διαστάσεις, άρχισαν να ρίχνουν καρέκλες και τραπέζια, ενώ χτυπιούνταν μεταξύ τους με ξύλα.
Τέσσερις αλλοδαποί τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Πάφου.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο, η κατάσταση είναι δραματική, και το μέλλον δυσοίωνο, αφού ήδη το 40% του πληθυσμού είναι αλλοδαποί! Υπάρχουν πολιτικές ευθύνες και ανικανότητα διαχείρισης της εγκληματικότητας, και ο δήμαρχος είναι απαισιόδοξος για το μέλλον. (Πηγή:omegalive.com)
Τα ίδια συμβαίνουν και εδώ, δυστυχώς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου