17/5/2022
Ο γνωστός καλαθοσφαιριστής Δημήτρης Παπανικολάου δίνει "πληρωμένη" απάντηση στον Καπουτζίδη, μετά τα σχόλια που έκανε ο τελευταίος, για τον ίδιο του τον εαυτό και τον σεξουαλικό του προσανατολισμό, κατά την διάρκεια της Γιουροβίζιον, στην ΕΡΤ:
“Δεν συνηθίζω να σχολιάζω άλλους, γιατί χάνω τη δουλειά με τον εαυτό μου και χρόνο σε πιο σοβαρά θέματα. Θα κάνω, όμως, μία εξαίρεση.
Ο κ. Καπουτζίδης μού είναι πολύ συμπαθής και θέλω να πιστεύω -και για ευνόητους προσωπικούς λόγους- ότι είμαι αντιρατσιστής ως εκεί που δεν πάει και σέβομαι τη μοναδικότητα του καθενός.
Αν με καλέσουν σε 100 εκπομπές, θα μιλήσω 100 φορές για ένα θέμα σοβαρό που μπορεί να βελτιωθεί και όποιος θέλει να το δει καλώς, όποιος δεν θέλει αλλάζει κανάλι τόσο απλά.
Αν με καλέσουν, όμως, να σχολιάσω έναν αγώνα μπάσκετ, θα σχολιάσω τον αγώνα μπάσκετ και θα μείνω σε αυτό.
Επίσης, ποτέ δεν αυτοπροσδιοριζόμαστε με τους όρους “έξυπνοι” ή “πετυχημένοι”. Υπάρχει κόσμος, π.χ. που γεννήθηκε με νοητική στέρηση και δεν έχει αυτή την ευκαιρία” έγραψε ο Δημήτρης Παπανικολάου στον λογαριασμό του στο instagram.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου