16χρονη Mathilde: Μετά το εμβόλιο, δεν μπορώ να περπατήσω, η σπονδυλική μου στήλη φλέγεται, τρέμω


22/11/2021

Η μικρή Mathilde υποφέρει από το σύνδρομο Guillain-Barre, μετά το εμβόλιο. Δεν μπορεί πια να περπατήσει, να ζήσει φυσιολογικά. 

Είναι άριστη μαθήτρια λυκείου και πριν το εμβόλιο ήταν ένα υγιέστατο κορίτσι που λάτρευε την γυμναστική. Έκανε το εμβόλιο για να μπορεί να γυμνάζεται και να βγαίνει έξω. 

Ωστόσο, 3 μέρες μετά την δεύτερη δόση, η κατάσταση της υγείας της άρχισε να επιδεινώνεται. Κάθε μέρα και χειρότερα. Σήμερα είναι εντελώς ανάπηρη η Mathilde. 

Για την δραματική κατάσταση που βιώνει η 16χρονη μαθήτρια, μίλησαν οι γονείς της. Το θέμα παρουσίασε στην εκπομπή του ο Pascal Praud στο Cnews.

Φυσικά, οι γονείς πήγαν το κορίτσι τους στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί αρχικά διέγνωσαν ότι η μαθήτρια υποφέρει κυρίως ψυχολογικά. Στην συνέχεια το κορίτσι νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο, και λάμβανε χάπια αγχολυτικά και κατά του πόνου.

"Σήμερα, δεν μπορώ πια να περπατήσω. Πονώ παντού, η σπονδυλική μου στήλη φλέγεται σε μόνιμη βάση, τρέμω, οι γάμπες μου κινούνται από μόνες τους, η ζωή μου έχει γίνει πολύ δύσκολη και περίπλοκη". Τα λόγια της μαθήτριας. 

Τελικά οι γιατροί διέγνωσαν το σύνδρομο Guillain-Barre. "Οι γιατροί μού λένε ότι η ασθένεια μπορεί να διαρκέσει μήνες έως και δύο χρόνια. Δεν είναι καθόλου ξεκάθαρα όσα μου λένε για την κατάστασή μου. Ο χρόνος θα δείξει...", λέει το κορίτσι που θέλει να ελπίζει ότι στο τέλος θα ξαναζήσει κανονικά. 

Ο δημοσιογράφος που πήρε την συνέντευξη είναι συγκλονισμένος. "Όταν κάποιος είναι εβδομήντα χρονών, ας πάρει το ρίσκο να εμβολιαστεί. Όταν όμως είναι 16 χρονών;" (Πηγή:emediaen442.fr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου