Απέλυσαν την νοσοκόμα Μαρία Ονουόχα γιατί φορούσε σταυρό!


12/1/2022

Πάνω από την δουλειά μου είναι η πίστη μου, υποστηρίζει με θέρμη η 61χρονη νοσοκόμα Μαρία Ονουόχα που ζει στο Λονδίνο και που από την παιδική της ηλικία φορούσε έναν μικρό χρυσό σταυρό. Κάθε φορά που τον κοιτάζω, σκέφτομαι τον Ιησού, την αγάπη Του, το πόσο με αγαπούσε και την ανάγκη να Τον αγαπήσω και εγώ, είπε η Μαρία που κυνήγησε δικαστικά το νοσοκομείο που την απέλυσε. 

Της είπαν ότι ο σταυρός "μάζευε βακτήρια" και γι΄ αυτό έπρεπε να τον βγάλει, ενώ όπως δήλωσε η Μαρία, πολλοί συνάδελφοί της επιτρεπόταν να φορούν άλλα αντικείμενα που εξέφραζαν τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις, όπως τουρμπάνια, χιτζάμπ ή βραχιόλια.

Η Μαρία υπέστη με έμμεσους αλλά και άμεσους τρόπους απειλές και εκφοβισμούς, για να πετάξει τον σταυρό από τον λαιμό της. Τελικά απολύθηκε, γιατί δεν υπάκουσε στην εντολή τους. 

Τον περασμένο Οκτώβριο άσκησε νομική αγωγή κατά της Croydon Health Services NHS Trust για λόγους παρενόχλησης, θυματοποίησης, άμεσες και έμμεσες διακρίσεις και άδικη απόλυση. 

Την περασμένη εβδομάδα ο δικαστής Daniel Dyal δικαίωσε την Μαρία, δηλώνοντας ότι είχε απολυθεί με άδικο και ταυτόχρονα μεροληπτικό τρόπο. 

Σε μία συνέντευξη που έδωσε η Μαρία στην The Mail on Sunday, είπε μεταξύ άλλων: 

"Αυτό ήταν πάντα μια επίθεση στην πίστη μου. Ο σταυρός μου είναι μαζί μου για περισσότερα από 40 χρόνια, είναι μέρος του εαυτού μου, και της πίστης μου, και δεν έχει προκαλέσει ποτέ κανένα κακό [...] Σε αυτό το νοσοκομείο υπάρχουν μέλη του προσωπικού που πηγαίνουν σε ένα τζαμί τέσσερις φορές την ημέρα και κανείς δεν τους λέει τίποτα. Οι Ινδουιστές φορούν κόκκινα βραχιόλια στους καρπούς τους και οι γυναίκες μουσουλμάνες φορούν χιτζάμπ στο νοσοκομείο. Ωστόσο, ο μικρός μου σταυρός γύρω από το λαιμό μου θεωρήθηκε τόσο επικίνδυνος που δεν μου επέτρεπαν πλέον να κάνω την δουλειά μου [...] Λατρεύω την δουλειά μου, αλλά δεν είμαι διατεθειμένη να συμβιβάσω την πίστη μου γι΄ αυτήν. Είμαι μια δυνατή γυναίκα, αλλά με έχουν αντιμετωπίσει σαν εγκληματία". (Πληροφορίες από dailymail.co.uk & tourkikanea.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου