Έλληνας-άνθρωπος: Το αίμα μου είναι γεμάτο με μακεδονικά συστατικά


 11/3/2022

Τι άνθρωπος είμαι; 

Αναρωτιέμαι συχνά-πυκνά στην πολύωρη μοναξιά μου.

Έλληνας-άνθρωπος, που επιμένει να εστιάζει αμέριστα την προσοχή του στο εθνικό πρόβλημα της Μακεδονίας μας. Κι αυτό συμβαίνει, παρά τα άλλα τραγικά γεγονότα που ανηλεώς βομβαρδίζουν την καθημερινότητά μας.

Πόλεμοι, οικονομικοί, πολιτικο-κοινωνικοί, πραγματικώς αιματηροί όπως στην Ουκρανία, πόλεμοι αλλά και ασθένειες όπως αυτή της πανδημίας και των απίστευτων περιοριστικών της ελευθερίας μέτρων.

Εγώ, ο Έλληνας-άνθρωπος, γιατί επιμένω να κλαίω βουβά για την Μακεδονία μας, με δικτάτορα τον φόβο της οριστικής απώλειας της που συνεπάγεται την δραματική μείωση, αν όχι εξαφάνιση, του ελληνικού έθνους μου;

Γιατί, εγώ, Έλληνας-άνθρωπος, αφού βλέπω ότι η πλειοψηφία των Συνελλήνων μου, αυτών που πονούν το έθνος, καθώς και αυτών που αλύπητα το μάχονται, γιατί εγώ, λοιπόν, μ΄ ένα πείσμα που αγγίζει τα όρια του εξωπραγματικού, κουβαλώ μέσα μου άγριο πόνο για την Μακεδονία μας, που μουδιάζει το είναι μου και μου στερεί το φως των μικρών ανθρώπινων στιγμών της καθημερινότητας;

Γ ι α τ ί;

Γιατί το αίμα μου είναι γεμάτο με μακεδονικά συστατικά, αναλλοίωτα στον χωροχρόνο και στις άπειρες μέχρι σήμερα επιθέσεις από εχθρούς εκτός και εντός των τειχών.

Ρέουν μέσα σ΄ αυτό το αίμα ο Όλυμπος με το δωδεκάθεο του, το Δίον, η Πέλλα, η Βεργίνα, αλλά και το Δισπηλιό και τ΄ Άγιο Όρος.

Φωνάζουν μέσα σ΄ αυτό το αίμα οι Μακεδνοί του Ομήρου, ο Φίλιππος, ο Μεγαλέξανδρος, οι γυναίκες της Νάουσας, οι Μακεδονομάχοι, οι Δασκάλισσες του Μακεδονικού Αγώνα.

Μέσα σ΄ αυτό το αίμα κυλούν τα νερά της Βεγορίτιδας, της Δοϊράνης, της Ορεστιάδας, της Κερκίνης, των Γιαννιτσών, του Αλιάκμονα, του Στρυμόνα, του Αγγίτη, του Εδεσσαίου, του Λουδία.

Αυτό το αίμα το οξυγόνο του το αντλεί από τις φωνές ηρώων που με γοργόφτερα πόδια εκδίωκαν εχθρούς από την Βασιλίτσα, το Βέρμιο, τα Πιέρια, τον Γράμμο, το Πάικο, το Παγγαίο.

Μέσα σ΄ αυτό το αίμα ανελλιπώς μέχρι σήμερα σχηματίζονται οι δεκαέξι ολόχρυσες ακτίνες, και τούτος ο παρθένος ζωογόνος ήλιος της Βεργίνας άσβεστα φιλά το κορμί αυτού του αίματος.

Αυτό το κορμί που προσπαθούν να το δηλητηριάσουν εντέχνως οι χειρότεροι εχθροί του έθνους, οι εσωτερικοί, οι αποκαλούμενοι Έλληνες πολιτικοί, και τι ειρωνεία μαζί τους είναι και στρατιωτικοί!

Ναι, σήμερα είμαι Έλληνας-άνθρωπος μουγγός, αντικείμενο βίαιης εκμετάλλευσης των εξουσιαστών της πατρίδας μου, μουγγός και ταπεινωμένος. Αλλά, μέσα μου ρέει αίμα γεμάτο με μακεδονικά συστατικά, φτιαγμένα από χέρι θεϊκό. Μπορούν να πεθάνουν τα μακεδονικά συστατικά μου, όσο αναπνέω;

 Από την Νίκη Μάρκου 

(Φωτο:inaoussa.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου