Μητσοτάκης και ελληνική ομογένεια: Κάτι σημαντικό ξέχασαν εκεί στην Αμερική να πουν, αλλά ποιος νοιάζεται;


18/5/2022

Μέσα σε όλη αυτή την πολυτέλεια, Μητσοτάκης και Έλληνες ομογενείς, ξέχασαν κάτι σημαντικό, αλλά ποιος νοιάζεται; 

Χλιδή, χαμόγελα ευτυχίας, δείπνα πολυτελείας, αγκαλιάσματα, ρούχα και κουστούμια χρυσοκεντημένα, ομιλία πρωθυπουργική στο Κογκρέσο που οι προσκείμενοι κυβερνητικοί την αποκάλεσαν ιστορική (χάνει και η λέξη ιστορική την σημασία της), πόσα και πόσα δεν συνέβησαν τις δύο ημέρες που ο Μητσοτάκης ήταν στην Αμερική. 

Μέσα σε όσα συνέβησαν, κάτι σημαντικό ξεχάστηκε. Ο ίδιος ο ελληνικός λαός! Και δη, ο λαός της Μακεδονίας! Τόσοι και τόσοι ομογενείς, ΕΝΑΣ δεν βρέθηκε να του τραβήξει το αυτί, και να του πει να ακυρώσει την ψευδοσυμφωνία του Τσίπρα; ΕΝΑΣ δεν βρέθηκε να του πει ότι αποτελεί ιστορικό έγκλημα η ονομασία των Σκοπίων ως "Βόρεια Μακεδονία"; 

ΟΧΙ, δεν βρέθηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ! 

Όλοι, όπως και οι "δημοσιογράφοι" της φιλοκυβερνητικής ifimerida από όπου και η φωτογραφία, έτσι αποκαλούν τα Σκόπια, ως "Βόρεια Μακεδονία", και φύλλο δεν κουνιέται! 

Αν ένας, έστω ΕΝΑΣ, έπαιρνε το μικρόφωνο και φώναζε υπέρ της Μακεδονίας μας, αυτός ο ΕΝΑΣ θα μπορούσε να αλλάξει την επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Αμερική, και να την μετατρέψει όντως σε ιστορική. Θα μπορούσε, αλλά ποιος νοιάζεται για την Μακεδονία μας πια; 

Και φυσικά ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος που ήταν εκεί, δεν πήρε το μικρόφωνο για να φωνάξει υπέρ της Μακεδονίας μας. Γιατί να νοιαστεί για το ιστορικό αυτό έγκλημα, αυτός που "χειραψίζεται" με τον Τατάρ του ψευδοκράτους;  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου