Η ανίερη εκδίκηση της Ρωσίας: Τι δήλωσε την ημέρα της Γενοκτονίας των Ποντίων! Αίσχος!


 20/5/2022

Ανήμερα της Μεγάλης μας Θλίψης, της Γενοκτονίας των Ποντίων, η ρωσική πρεσβεία στην Άγκυρα, αναγνωρίζοντας τον Κεμάλ Ατατούρκ ως μεγάλο ηγέτη, δήλωσε:

«Τιμούμε με σεβασμό τον Μεγάλο Ηγέτη Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ και τους συμπολεμιστές του για την 103η επέτειο από την έναρξη του Πολέμου της Ανεξαρτησίας, στον οποίο η Σοβιετική Ρωσία στάθηκε στο πλευρό της Τουρκίας». Πηγή:sigmalive.com

 Οι Έλληνες οφείλουμε να είμαστε με τον εαυτό μας και μόνο, αυτό το απέδειξε η ιστορία μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου