Tουρκικό ΥΠΕΞ : "Παραληρηματικά τα περί Πόντου-Η Ελλάδα να θυμηθεί την σφαγή της Τριπολιτσάς το 1821″


 19/5/2022

Οι Έλληνες διαστρεβλώνουν την ιστορία! Αυτοί έσφαξαν, και όχι οι Τούρκοι!... Σε δήλωση που έκανε το τουρκικό ΥΠΕΞ σήμερα αναφέρει τα εξής :

"Απορρίπτουμε παντελώς τις παραληρηματικές δηλώσεις των ελληνικών αρχών που έγιναν με το πρόσχημα της επετείου των αβάσιμων ισχυρισμών περί «Πόντου» και αποσκοπούν στην πλήρη διαστρέβλωση της ιστορίας.

Είναι λυπηρό να βλέπουμε ότι οι ελληνικές αρχές  με επιμονή συνεχίζουν τις προσπάθειές τους για παράλογη διαστρέβλωση της ιστορίας. Καταδικάζουμε επίσης τις προσπάθειες των αντιτουρκικών λόμπι να εξαπατήσουν το κοινό φέρνοντας αυτές τους διαστρεβλωμένους ισχυρισμούς στην ημερήσια διάταξη τρίτων χωρών.

Είναι σαφές ότι αυτές οι προσπάθειες εκείνων που προσπαθούν να αντλήσουν εχθρότητα από την ιστορία και να παραπλανήσουν τις νεότερες γενιές, δεν υπηρετούν την ειρήνη και τη σταθερότητα.

Αντί να βασίζεται σε πλαστές ιστορικές αφηγήσεις που δεν συνάδουν με την πραγματικότητα, θα ήταν πιο λογική επιλογή για την Ελλάδα, να αντιμετωπίσει τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας που διαπράχθηκαν κατά την εισβολή και απόπειρα εισβολής στην Ανατολία, όπως αυτά  περιλαμβάνονται στην έκθεση της Επιτροπής Ερευνών των Συμμαχικών Δυνάμεων και καταγράφηκαν με την Συνθήκη Ειρήνης της Λωζάνης. Ομοίως, θα ήταν ωφέλιμο για όσους προβάλλουν αυτούς τους ισχυρισμούς να θυμούνται τα βάναυσα εγκλήματα και τις φρικαλεότητες που διαπράχθηκαν εναντίον άλλων θρησκευτικών ή εθνικών ομάδων, ιδιαίτερα των Τούρκων, συμπεριλαμβανομένης της σφαγής της Τριπολιτσάς το 1821.

Καλούμε την Ελλάδα αντί να διαστρεβλώνει τα γεγονότα, με βάση την συνεργασία να εργαστεί μαζί μας, για την ειρήνη, τη σταθερότητα και ένα μέλλον ευημερίας."

 https://www.sabah.com.tr/gundem/2022/05/19/son-dakika-disisleri-bakanligindan-yunanistana-pontus-tepkisi & tourkikanea.gr

Αφού εμείς οι Έλληνες τόσα χρόνια δεν πράξαμε τα σωστά, ώστε να αναγνωριστεί η Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού μαζί με τις διαπραχθείσες φρικαλεότητες των Τούρκων, ιδού τα αποτελέσματα! Μας κατηγορούν οι Τούρκοι για σφαγές! Έπρεπε να τους αφήναμε στην Τριπολιτσά και σε ολόκληρη την Ελλάδα, έπρεπε και πρέπει να εξαφανιστούμε, για να υπάρχουν αυτοί! 

Εν τω μεταξύ εμείς τους προτείνουμε χέρι φιλίας, συχνά πυκνά και απανωτά. Είμαστε τραγικοί, έτσι δεν είναι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου