Κυπριακό: πάνω από 70 χρόνια ελλαδικής ντροπής

Και τι έκανε το κράτος του BBC για να ακυρώσει την αυτοανακήρυξη της Βόρειας Κύπρου; (https://www.bbc.com/news/world-europe-17217956)
21/7/2024

Οι φυτευτοί του τότε οδηγούν τους φυτευτούς του σήμερα

Τότε ήταν ο Καραμανλής Α΄, ο  Παπαδόπουλος, ο Ιωαννίδης. Σήμερα είναι ο Μητσοτάκης, ο Κασσελάκης, ο Ανδρουλάκης και το προεδρικό τους φερέφωνο. Όλοι τους, συμμέτοχοι στον στόχο διχοτόμησης της Κύπρου. Μαζί τους και άλλοι πολλοί.

ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ διακηρύσσουν οι φυτευτοί του σήμερα. Και για να το υποστηρίξουν, λένε ότι θα κάνουν το «Κυπριακό» ένα διεθνές θέμα (από ΔΙΜΕΡΕΣ που είναι εδώ και 50 χρόνια). Το πράγμα μιλά από μόνο του. Δεν έχουν ονοματεπώνυμα αυτοί που το έκαναν διμερές; Και πώς θα «διεθνοποιηθεί» ένα θέμα όταν η Ελλάς, που απευθύνεται για ένα κράτος διεθνώς αναγνωρισμένο στον ΟΗΕ, απευθυνθεί στις Βρυξέλλες; Την ίδια ώρα, όλοι τους κάνουν δηλώσεις που ανάγουν το Κυπριακό σε διμερές θέμα. Με συνομιλητές τους σημερινούς ελλαδίτες πολιτικούς η παράνοια γίνεται αποδεκτή και το έγκλημα δικαιολογημένο. Το ουκρανικό έθνος έχει πανάρχαια εθνικά δικαιώματα στο Κίεβο, το ελληνικό δεν έχει στο νησί της Αφροδίτης. Οι πολιτικοί που δεν υπερασπίζονται το ελληνικό και διεθνές δίκαιο έναντι Αλβανίας και Σκοπίων θα υπερασπιστούν ελληνικά δικαιώματα στην Κύπρο.




Για ένα θέμα που σχεδιάστηκε από το ΝΑΤΟ την δεκαετία του 1950, υλοποιήθηκε το 1974 από δικτάτορες & δημοκράτες και εδραιώθηκε με το «Κύπρος μακράν – Διζωνική ομοσπονδία» οι σημερινοί, «αντίπαλοι μεταξύ τους», ελλαδίτες πολιτικοί ξεδιάντροπα ομογνωμούν, αποκαλύπτοντας τις προθέσεις τους, επιβεβαιώνοντας ότι η Ελλάδα είναι κράτος κατεχόμενο με πολλαπλή βοήθεια εκ των έσω. Στην Κύπρο δεν έγινε τίποτα διαφορετικό απ’ ό,τι στην Επανάσταση του 21 με την βρετανική «βοήθεια» του 1823 που -δήθεν- άλλαξε την αντιχριστιανική πολιτική των προηγούμενων ετών. Όσο για τα βαθύτερα αίτια της κυπριακής τραγωδίας, αυτά είναι πολύ παλιότερα και σχετίζονται με την γεωγραφική της θέση ως προς τα μέρη της Ιερουσαλήμ. Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου