12/2/2025
Στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη, στην Κέρκυρα...
Η ρωσική πρεσβεία κατέθεσε στεφάνια, την ημέρα της γέννησης του Ιωάννη Καποδίστρια, στον τάφο του, για να τιμήσει έτσι τον Έλληνα που είχε διατελέσει υπουργός εξωτερικών της ρωσικής αυτοκρατορίας.
Με αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κατεγράφη η κατάθεση στεφάνων.
Με τον τρόπο αυτό, η Ρωσία αποδίδει ύψιστες τιμές στον Ιωάννη Καποδίστρια που συνέβαλε τα μέγιστα στην ανάπτυξη της ρωσικής διπλωματίας, αλλά και της προώθησης του οράματος της ενιαίας Ευρώπης.
Από την πλευρά της Ελλάδας, απλά και τραγικά, τίποτα! Οι Έλληνες πολιτικοί σιωπούν απόλυτα! Είναι σαν να συνεχίζουν την δολοφονία του Πρώτου Κυβερνήτη της Πατρίδας μας, σε πολλές μικρές σύγχρονες πράξεις δολοφονίας!
Η ιδιοτέλεια και η αχαριστία στιγματίζουν την πολιτική ζωή του τόπου εδώ και δεκαετίες. Η διαφθορά σε κάθε τομέα του δημόσιου και ιδιωτικού βίου, βασιλεύει ανεμπόδιστα. Αντιλαμβάνεται λοιπόν εύκολα κανείς, γιατί οι βουλευτές, οι υπουργοί, οι καθηγητές, οι καλλιτέχνες και πολλοί άλλοι, επιλέγουν την σιωπή και την απαξίωση. Έτσι τους βολεύει...
Διαβάστε επίσης:
-Ιωάννης Καποδίστριας: Η ημέρα που γεννήθηκε ο άχραντος Κυβερνήτης της Ελλάδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου