Σήκω, φεύγουμε, έρχονται οι Τούρκοι, πόλεμος! Αμμόχωστος...

9/10/2020

Ήμουν δέκα χρονών όταν με ξύπνησε η μάνα μου. Σήκω, φεύγουμε από το σπίτι μας! Από τον τόπο μας! Έρχονται οι Τούρκοι! Πόλεμος!

 Οι εκκωφαντικές, τρομακτικές σειρήνες του πολέμου ακόμα ηχούν στα αυτιά της Αλέξιας, από την Αμμόχωστο, από την Κύπρο μας, που τότε ήταν μικρούλα, τότε που βίωσε την μεγάλη συμφορά.

Σε σημερινή της συνέντευξη σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή, με φωνή γεμάτη δάκρυα και πόνο, μίλησε για την εισβολή των Τούρκων στο νησί της Αφροδίτης, πριν 46 χρόνια.

Μπορεί να κλαίω και να θυμώνω, είμαι όμως υποχρεωμένη να μιλώ πάντα και παντού για την επιρροή της παιδικής μου ηλικίας στην Αμμόχωστο, είπε η Αλέξια. Γιατί, έτσι, μιλώ για την ελληνική Αμμόχωστο. Και τώρα, πληρώνω στα οδοφράγματα για να δω τον τόπο μου...

Στην ίδια εκπομπή, ο Μιχάλης Ιγνατίου, συναισθηματικά φορτισμένος και αυτός, είπε ότι η απόφαση του Ερντογάν να ανοίξει την Αμμόχωστο "για να κάνουν τα μπάνια τους οι Τούρκοι", δηλαδή το γεγονός ότι άνοιξε το παραλιακό μέτωπο στα κατεχόμενα Βαρώσια, είναι η τρίτη εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο.

Όπως είπε και η Αλέξια, οι πολιτικοί πρέπει να σταματήσουν να λένε μεγάλα λόγια! Πρέπει να κάνουν, επιτέλους μεγάλες πράξεις! 

Ξέρετε εσείς πολιτικούς τέτοιου αναστήματος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου