Βίντεο: Πατέρας σπαράζει γιατί έχασε τον 16χρονο γιο του μετά το εμβόλιο Pfizer


4/11/2021

Συγκλονίζει ο πατέρας που μεγάλωνε μόνος του τον γιο του και τον έχασε, μετά τον εμβολιασμό του με Pfizer. 

Κλαίει απαρηγόρητος όταν λέει: 

"Είμαι πατέρας ενός 16χρονου γιου. Είμαστε μονογονεϊκή οικογένεια και τον μεγάλωσα μόνος από μωρό. Σήμαινε τα πάντα για μένα. Του έκανα το εμβόλιο για να τον προστατέψω. Ποτέ με τον γιο μου δεν ήμασταν χώρια, ήταν ο καλύτερός μου φίλος. Ήταν ένα παιδί ευτυχισμένο, πάντα με το χαμόγελο. Δεν είμαι πλούσιος, αλλά του έδινα πάντα ό,τι ζητούσε. Του έκανα το εμβόλιο, γιατί ως πατέρας νόμιζα ότι ήταν το σωστό αυτό που κάνω Ήταν σαν να έπαιζα ρώσικη ρουλέτα.

Η κυβέρνηση μου είπε ψέματα! Μου είπε ότι είναι ασφαλές να κάνω το εμβόλιο! Την επόμενη εβδομάδα θα ήταν τα γενέθλια του. Πρέπει να προστατέψουμε τα παιδιά όλων τώρα από τα εμβόλια". (Πηγή: Chief Nerd Twitter & The flag report)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου