Μια φωτογραφία, αγόρι μου γλυκό... μια κατάντια, λέω εγώ...

 

17/2/2022

Μια κατάντια ζούμε σ΄ αυτή την χώρα, κατάντια που αποτυπώνεται σε αυτή την φωτογραφία! Να σ΄ αγκαλιάσω αγόρι μου, 

να βγούμε και μια selfie!

Εκεί στην Αθήνα και στα περίχωρα, έχει μεγάλη επιτυχία στον γυναικείο πληθυσμό ο Αλέξης Τσίπρας, κατά πώς φαίνεται. 

Αγάπη μου γλυκιά, έλα! Βρε τι καημός, να έχει στο κινητό της φωτογραφία με τον Αλέξη Τσίπρα που μέσα στον προοδευτικό του οίστρο, πρόδωσε τα ιερά και τα όσια της Μακεδονίας μας.

Βρε μανδάμ, ξέρεις τι σημαίνει Μακεδονία; Ξέρεις ότι δεν θα μπορείς να πίνεις άνετη τον καφέ σου στην αγορά της Νέας Ιωνίας, αν χαθεί η Μακεδονία; Ξέρεις ότι δεν υπάρχει Ελλάδα, χωρίς Μακεδονία; 

Αλλά, τι σε νοιάζει, εσύ είσαι μακριά, έτσι νομίζεις!... 

Μα θα μου πεις, και στην Μακεδονία που έρχεται ο Τσίπρας, αγκαλιές και φιλιά βρίσκει, και πια καμία διαμαρτυρία για την προδοσία. Και θα έχεις δίκιο να μου το πεις. Γιατί κι εκεί κι εδώ, το ίδιο χωριό, κι αυτό που μόνο μας νοιάζει, είναι μια selfie με τ΄ αφεντικό. 

Η φωτογραφία είναι από newsbreak, το οποίο εκθειάζει τον εταίρο του Τσίπρα στην ψευδο-συμφωνία, τον Προκόπη Παυλόπουλο. Τον έναν τον κατηγορεί, τον άλλον τον επαινεί. Πώς γίνεται αυτό; Η λογική μας έχει πια μπει στο μπλέντερ κι έχει διαμελιστεί μαζί με τα κρεμμυδάκια και τα καρότα ... 

Νίκη Μάρκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου