Ο Όρκος του Μακεδονικού Αγώνα: Επίκαιρος ή μπορούμε να τον αφήσουμε αραχνιασμένο πίσω στον χρόνο;

30/12/2022

Απαιτείται ή όχι στην εποχή μας η ανανέωση του Όρκου του Μακεδονικού Αγώνα; Μπορούμε με ήσυχη την συνείδηση να τον αφήσουμε ξεχασμένο μέσα στις αράχνες του χρόνου;

Η απάντηση είναι υποκειμενική, η δράση όμως είναι εθνικής σημασίας!

"Ορκίζομαι εις το όνομα της Αγίας Τριάδος ότι θα φυλάξω το μυστικό, ότι θα εργαστώ με όλην την ψυχήν μου και την καρδίαν μου προς εξόντωση των Βουλγάρων κακούργων και προς επιτυχίαν της ελευθερίας της Πατρίδος μου Μακεδονίας.

Είς τους εχθρούς της πατρίδος μου δεν θα μαρτυρήσω το παραμικρόν ακόμη και αν μου βάλουν το μαχαίρι στον λαιμόν.

Εάν παραβώ τον όρκο μου, ο Θεός ας με τιμωρήσει και οι ελευθερωταί της Πατρίδος μου ας με κομματιάσουν και η αμαρτία να είναι στον λαιμό μου".

Πηγή:aristeianews.gr - Φωτογραφία:anoixtosxoleio.weebly.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου