H συγκλονιστική ιστορία ενός Έλληνα αιχμαλώτου στα Άδανα της Τουρκίας - Οι κλωτσιές έπεφταν βροχή και τα δόντια του είχαν σπάσει...


 5/5/2023

Όσοι πολιτικοί σήμερα μιλούν για συνεκμετάλλευση του Αιγαίου μας με τους Τούρκους, και όσοι τους ψήφιζαν και τους ψηφίζουν ακόμα, ας διαβάσουν την μαρτυρία Έλληνα που τον αιχμαλώτισαν οι Τούρκοι. Τον είχαν σαπίσει στο ξύλο, κι ένοιωθε ότι είχε πετραδάκια στο στόμα του, ενώ ήταν τα σπασμένα δόντια του...

Με κατέβασαν και με οδήγησαν κάτω από μια μικρή κληματαριά η οποία βρισκόταν δίπλα από το γραφείο παραπόνων, στα δεξιά του.

Εκεί μερικοί άγριοι με άρπαξαν από τα πόδια και με έδεσαν στην κληματαριά με τα πόδια ψηλά και τα χέρια μου τα έδεσαν πίσω από την κάθετη σωλήνα της κληματαριάς πισθάγκωνα. Το κεφάλι μου ακουμπούσε στο έδαφος. Δηλαδή στηριζόμουν στην ουσία από το σβέρκο και το κεφάλι.
 
Κάποιος μου έδωσε μερικές κλωτσιές στην μέση και μετά έφερε μια κουβέρτα από τα κρατητήρια που ήταν δίπλα και μου την έριξε στο πρόσωπο.
 
Η αλήθεια ότι εγώ δεν σκεφτόμουν τίποτα γιατί από τα κτυπήματα στο κεφάλι κατά την μεταφορά μου νόμιζα ότι πετούσα όπως τα πουλιά.
 
Μου έριξαν και νερό στην κουβέρτα που θα ήταν μάλλον κατούρημα με τον τρόπο που έπεφτε.
 
Με άφησαν εκεί δεν θυμάμαι για πόσο όπου ξαφνικά με έφερε στην πραγματικότητα μια δυνατή κλωτσιά στο πρόσωπο. Πόνεσα αφάνταστα όπου ακόμη μια κλωτσιά πάλι στο πρόσωπο με έκανε να φωνάζω από τους πόνους.
 
Οι κλωτσιές έπεφταν βροχή και δεν θυμάμαι για πόσο συνέχισε αυτό.
 
Όταν συνήλθα στο στόμα μέσα ένοιωθα κάτι σαν πετραδάκια. Στην ουσία ήταν μερικά δόντια τα οποία δεν μπορούσα να καταπιώ λόγω της στάσης που ήμουνα.
 
Αυτά τα ανακάλυψα όταν με φόρτωσαν ξανά και με πήραν πίσω στην περιβόητη μάντρα στην Αγύρτα-Μπογάζι. 
 
Όταν εκεί είδαν το πρόσωπο μου όλοι φοβήθηκαν από τα αίματα και μου έλεγαν ότι το πρόσωπό μου είχε φουσκώσει από το ξύλο πάρα πολύ και ότι είχα χάσει και αρκετά δόντια. 
 
Ανάμεσα στους βασανιστές και ο καρντάσης συνομιλητής για λύση του Κυπριακού.
ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΔΑΝΩΝ 2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1974
Πηγή: Ελλήνων Ιστορία-Fb 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου