Μαρία Αριστοτέλους: Διαγνώστηκα με επιθετικό καρκίνο στο 4ο στάδιο – Δεν ήξερα ποιο θα είναι το τέλος

 
24/6/2024

Όταν έπιασε ένα "κουβαράκι" στο λαιμό της... αλλά τελικά είπε Άντε γεια!... σ΄ αυτόν τον ύπουλο εχθρό!

Η ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: 

Δεν ήταν θεριό, ούτε τέρας, ούτε η κακιά αρρώστια.
Ήταν καρκίνος και είναι παρελθόν!
Τα ωραιότερα νέα!
Είμαι καθαρή!
Τον νικήσαμε!
Η νίκη αυτή δεν ανήκει σε εμένα αλλά στην ιατρική.
Τι κι αν ήταν 4ο στάδιο, τι κι αν ήταν επιθετικός, ο καρκίνος ως επι το πλείστον είναι ιάσιμος και δεν πρέπει να τρέμουμε στο άκουσμα αυτής της λέξης.
Όταν είπα ότι ήμουν έτοιμη για ότι ακολουθήσει, σίγουρα μιλούσε η άγνοια κινδύνου που με διακατείχε.
Δεν ήξερα τι εστί χημειοθεραπείες, τι σήμαινε ανοσοκαταστολή.
Δεν φανταζόμουν καν τι ερχόταν.
Ίσως να ήταν καλύτερα έτσι!
Γιατί ο καρκίνος θέλει θάρρος και θράσος!
Δεν έβλεπα τα δύσκολα που ήταν μπροστά μου ως βουνό.
Εστίαζα στο παρόν και έλεγα πάμε βήμα βήμα και όλα θα γίνουν!
Και πώς θα γινόταν αλλιώς;
Αφού είχα δίπλα μου την καλύτερη ιατρική ομάδα του Ογκολογικού Κέντρου της Τράπεζας Κύπρου, με επικεφαλή την ογκολόγο μου Δρ. Αναστασία Κωνσταντινίδου.
Όλοι τους συνέβαλαν ώστε αυτό το ταξίδι να είναι όσο πιο όμορφο γινόταν και σίγουρα με αίσιο τέλος!
Το ραυδομυοσάρκωμα εμφανίζεται σε παιδάκια μέχρι 5 χρόνων.
Γιατί σε εμένα δεν είπα ΠΟΤΕ..! Αντιθέτως όταν ανέβαινα τον γολγοθά έλεγα ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ! Ευτυχώς που διάλεξε εμένα και όχι κάποιο παιδάκι! Δεν άντεχα στην ιδέα ότι θα περνούσε κάποιο βρέφος ή παιδί αυτή τη δοκιμασία! Και έλεγα αν μη τι άλλο ο κλήρος έπεσε σε εμένα!
Στην περίπτωση μου, ο καρκίνος ήταν μεταστατικός.
Αυτό σημαίνει πώς μπορεί να επιστρέψει ανά πάσα στιγμή.
Για τον λόγο αυτό θα ελέγχομαι τακτικά!
Ο εχθρός είναι ύπουλος και επιθετικός αλλά τώρα ξέρει με ποιαν έχει μπλέξει!
Άντε γειά..!

Και η τηλεοπτική της συνέντευξη: 

Στην εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή παραχώρησε συνέντευξη η Μαρία Αριστοτέλους. Η Βαλκανιονίκης αθλήτρια κατά την διάρκεια της συνέντευξης μίλησε και για τη μάχη της με τον καρκίνο. 

Συγκεκριμένα, η Μαρία Αριστοτέλους ανέφερε: «Ήταν πέρυσι τον Ιούλιο όταν έπιασα ένα «κουβαράκι» στον λαιμό μου που ήταν σε μέγεθος φασολιού. Πήγα κατευθείαν στον προσωπικό μου γιατρό κι εκείνος με παρέπεμψε να ξεκινήσουμε εξετάσεις. Παρόλο που η πρώτη ακτινολόγος μου είπε να το δούμε ξανά σε έναν μήνα, αμέσως πήγα σε δεύτερη και εν τέλει βρήκε πέντε όγκους.

Μέσα σε αυτόν τον ένα μήνα που η πρώτη ακτινολόγος μου είπε να περιμένουμε, εγώ είχα κάνει αφαίρεση λεμφαδένα με χειρουργείο. Έτσι κερδίσαμε πολύτιμο χρόνο, που στην τελική φάνηκε ότι δεν τον είχα. Ο καρκίνος που είχα ήταν πολύ επιθετικός και ήταν στο 4ο στάδιο. Πήγα να κάνω χημειοθεραπεία και δεν ήξερα καν τι είναι».

«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τα καλά νέα»

Συνεχίζοντας, η Βαλκανιονίκης αθλήτρια εξομολογήθηκε: «Με ενδιέφερε ως ασθενής να είμαι η καλύτερη ασθενής που θα μπορούσα να είμαι. Ακόμα και τις πιο δύσκολες ημέρες, θα έρθει το αύριο που θα είναι καλύτερο. Από την ημέρα της διάγνωσης και μετά δεν πρέπει να φιλοσοφήσεις ούτε δευτερόλεπτο. Δεν ήξερα ούτε άμα θα γίνω καλά, ούτε αν δεν θα γίνω καλά, ούτε τη γιατρό μου την ρωτούσα. Όταν η γιατρός είδε τις πρώτες μου εξετάσεις αφού τελείωσαν οι χημειοθεραπείες και μου είπε ότι είμαι «καθαρή», την ρώτησα πώς θα συνεχίσουμε. Μου είπε απλά να φύγω και να έρθω στον επανέλεγχο. Δυσκολεύτηκα πιο πολύ να διαχειριστώ τα καλά νέα, παρά τα πρώτα νέα, γιατί δεν ήμουν προετοιμασμένη. Όταν έμαθα πως είμαι υγιής, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ταξιδέψω με τον αρραβωνιαστικό μου. Ο Ανδρέας και η οικογένειά του με στήριξαν σε όλη αυτή την περιπέτεια».

«Δεν ήξερα ποιο θα είναι το τέλος»

Ακόμα, η Μαρία Αριστοτέλους εξήγησε πως: «Το πιο δύσκολο πράγμα ήταν να ανακοινώσω στη μητέρα μου μέσω βίντεο κλήσης, επειδή ήταν στην Αυστραλία, ότι έχω καρκίνο. Σημασία στη ζωή έχει μέσα από τις δυσκολίες να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι. Δεν ήξερα ποιο θα είναι το τέλος. Ο καρκίνος μου είναι μεταστατικός και γι’ αυτό κάνω ελέγχους τακτικά. Αν κάνει μετάσταση, εδώ είμαστε να το παλέψουμε. Ποτέ δεν θεώρησα ότι η μάχη που περνάω εγώ είναι πιο δύσκολη από τη μάχη που περνάει κάποιος άλλος». Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου