Γιώργος Κουγιουμτσίδης, ο πρωταθλητής πάλης που θέλει να βλέπει ψηλά την ελληνική σημαία και να ακούγεται ο εθνικός ύμνος σε όλο το στάδιο

 8/8/2024

Για το παιδί – «φαινόμενο» της παγκόσμιας πάλης τον νεαρό Γιώργο Κουγιουμτσίδη από την Θεσσαλονίκη, όλα εκμηδενίζονται, όταν ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου και ακούει τον Εθνικό Ύμνο.

Σε συνέντευξη που έδωσε δήλωσε μεταξύ άλλων: "Δεν υπάρχει καλύτερο αποτέλεσμα από την πρώτη θέση. Ύστερα από μία επιτυχία, συνήθως μιλώ με τους γονείς και τους φίλους μου, χαιρόμαστε όλοι μαζί, είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος. Αυτό το συναίσθημα κορυφώνεται όταν ανεβαίνει ψηλά η ελληνική σημαία. Αποτελεί έναν από τους βασικότερους λόγους για τους οποίους αγωνίζομαι.

Να βλέπω ψηλά την ελληνική σημαία και να ακούγεται ο εθνικός ύμνος σε όλο το στάδιο· ειδικά όταν είναι μεγάλοι αγώνες, ένα Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα φερειπείν. Όταν είχα έλθει πρώτος, ήταν ανατριχιαστικό. Δηλαδή, είχε τύχει να μού… σηκωθεί η τρίχα πάνω στο βάθρο. Αυτή, κατ’ εμέ, είναι η απόλυτη λύτρωση, η μεγαλύτερη απόλαυση για έναν αθλητή. Όταν βλέπεις ψηλά τη σημαία της πατρίδας σου και αντηχεί ο εθνικός ύμνος.

Χαίρομαι πάρα πολύ, όταν έρχεται μία επιτυχία. Πρώτα απ’ όλα, διότι ανταμείβονται οι κόποι μου. Για εμένα, είναι πολύ σημαντικό. Υπάρχει μία επιβράβευση, έπειτα από τόσο μεγάλο κόπο και όλες εκείνες τις θυσίες. Τέλος, το κάνω για τους αγαπημένους μου. Η οικογένειά μου χαίρεται και υπερηφανεύεται για εμένα, είναι ένας λόγος να κάνω ό,τι κάνω με χαμόγελο», επεσήμανε στο newsbomb.gr

Μέχρι στιγμής, δεν ακούσαμε κανέναν άλλο Έλληνα αθλητή των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού να λέει πως ανατριχιάζει όταν ακούει τον Εθνικό μας Ύμνο!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου